Pensament computacional

Pensament computacional

  • 1 de desembre de 2022

Els alumnes de La Salle Bonanova treballen amb robots de darrera generació per adquirir noves habilitats relacionades amb el pensament computacional i enginyeril i entendre com es construeixen, programen i funcionen les màquines.

Amb la robòtica creem expectatives i curiositat. Anem desvetllant a poc a poc les possibilitats dels robots.

En aquest cas, els infants juguen amb la intencionalitat d’aprendre habilitats bàsiques de programació com seqüències, creació de bucles i programació condicional.

A més de ser una activitat lúdica, hi ha una important intencionalitat comunicativa de llenguatge oral on es desenvolupa el pensament crític.

La col·laboració entre iguals i la creativitat, també es desenvolupen en aquest tipus d’aprenentatges per arribar a la resolució de reptes de manera proactiva i participativa.

El desplegament de la robòtica continua a primària, s’intensifica a l’ESO i s’especialitza a Batxillerat, amb l’assessorament de la Universitat La Salle Campus.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website